پایان نامه ارشدارزشیابی برنامه آموزشی تلفیقی-فراگیر دانش آموزان آسیب قیمت: 100000 تومان ![]() ارزشیابی برنامه آموزشی تلفیقی-فراگیر دانش آموزان آسیب دیده شنوایی، بینایی و جسمی-حرکتی در استان خوزستان
فهرست مطالب
عنوان صفحه
چکیده:
هدف از پژوهش حاضر به بررسي ارزشیابی برنامه ریزی آموزشی تلفیقی- فراگیر دانش آموزان آسیب دیده شنوایی،بینایی و معلول جسمی حرکتی در استان خوزستان می باشد. این پژوهش يک بررسي زمینه یابی است جامعه آماري آن برنامه تلفیقی فراگیر در استان خوزستان و حجم نمونه مقتضي بر اساس فرمول کوکران ، 60 نفر از معلمین تعيين شده است.ابزار پژوهش در این پژوهش پرسشنامه محقق یافته است.
اعتبار این پرسشنامه از نوع صوری بوده و ضریب آلفای کرانباخ برابر با 76/0 بدست آمده است.در این پژوهش بنا برهدف 8 سوال مطرح گردیده است و در کل این پژوهش بدنبال بررسی این سوالات بوده است .در این تحقیق از آزمون های t تک نمونه ای و تحلیل واریانس یک طرفه استفاده شده است. در کلیه سوالات نتایج تاثیر گذار بودن عوامل بر کودکان آسیب پذیر تایید شد اما در کلیه عوامل در زمینه تفاوت میزان تاثیر در کودکان آسیب دیده شنوایی،بینایی و معلول جسمی–حرکتی تفاوتی مشاهده نشده است.
واژگان کلیدی: تلفیقی- فراگیر،آسیب دیده شنوایی،آسیب دیده بینایی، آسیب دیده معلول جسمی- حرکتی |
دانلود پایان نامه ارشدارزشیابی برنامه آموزشی تلفیقی-فراگیر دانش آموزان آسیب

#دانلود پایان نامه ارشدارزشیابی برنامه آموزشی تلفیقی فراگیر دانش آموزان آسیب#پایان نامه ارشدارزشیابی برنامه آموزشی تلفیقی فراگیر دانش آموزان آسیب#خرید پایان نامه ارشدارزشیابی برنامه آموزشی تلفیقی فراگیر دانش آموزان آسیب#دانلود پایان نامه علوم تربیتی#ارزشیابی تلفیقی#دانش آموزان اسیب دیده#شنوایی بینایی#آموزش و پرورش فراگیر#مفایسه آموزش تلفیقی و فراگیر#اموزش دانش آموزان با نیازهای ویژه
ارسال دیدگاه
